tisdag 23 oktober 2012

Work day

God förmiddag! Idag tog jag mig upp vid 9 tiden igen. Har trixat med mitt hår och ricinolja som vanligt hehe. Annar har jag fixat mig och lagat lite mat. Behöver matlåda för ett par dagar framåt nu när jag ska jobba fram till fredag. Fick bli lite makaroner och falukorv. Det är ju faktiskt riktigt gott när man inte äter det för ofta hehe. Ah nej nu väntar jag mest bara på att få gå till bussen och åka till jobbet.

Försöker kika lite på vad jag kan klä ut mig till på lördag också, någon som har nån ide? Jag känner mig helt vilsen. Brukar alltid ha en ganska klar bild av vad jag vill klä ut mig till (eftersom jag älskar att klä ut mig,) men den här gången vet jag inte alls så om någon har något förslag är det bara att hojta till! Just nu lutar det mot vampyr, vad tror ni om det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar