måndag 22 oktober 2012

Assistent

Hej där ute! Idag gick jag upp vid 9 snåret och dutta på mig lite smink och kastade i mig en skål special K. För sedan kom V och plocka upp mig. Har funkat lite som hans assistent idag hehe. Han skulle fota personal för Attendo. Dem skulle ha nå bilder för nån mässa dem ska ha på torsdag. Så att jag var med mest som sällskap hehe men hjälpte å anteckna lite ibland också. 

Det var trevlig, var ett tag sen ja hängde med V nu. Är i alla fall hemma nu igen och ska väl bara ta det lugnt. Ska försöka orka städa lite här också senare. Men först blir det mer djurprogram haha! Ska försöka få upp värmen lite, blev kallt för vi stod ute en del och jag hade bara skinnjackan på mig. Kallare än vad man vill erkänna ute. 


2 kommentarer:

  1. Lät som en fin dag tjejen och mycket fin bild :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det absolut :) Tack! Hoppas du också haft en bra dag.

      Radera