fredag 12 oktober 2012

Mer paket!

Idag när jag var iväg till ICA så plockade jag ju såklart med mig min avi jag hade fått. Hämtade mitt lilla paket hehe, och det var min asos beställning som jag misstänkte. Så nu har jag en ny snygg body! Den satt bra, men skulle nog kunna tänka mig att sätta på en freebra eller nått under. Eller så syr jag nog upp axelbanden lite så dem inte är så långa.

Sen var det rea och bra pris på bareminerals blemish remedy. Ville testa, den ska ta bort rodnad, jämna ut hyn, förebygga acne, och minska synligheten av förstorade porer. Den ska även täcka lite men det tyckte jag nog inte att den gjorde. Provade den på ena ansiktshalvan. Kan däremot känna att den gjorde att hyn fick väldigt fin lyster och torg bort linjer och saker man inte vill ska synas hehe. Jämnade ut huden bra, ah jag är nöjd.



3 kommentarer: