måndag 15 oktober 2012

Nudie

Jag tycker ju så himla mycket om mina nya jeans haha. Så jag tänkte att jag ska berätta lite om dem. Det är ett par riktiga vanliga blåjeans. Dem heter Nudie High Kai Midshade. Det en en bralla med riktigt hög midja. Finns säkert många som inte gillar det men ja tycker det är snyggt med en riktigt hög midja just nu. Sitter helt underbart på sådana som mig som har långa smala storkben. Har alltid problem med att hitta tillräckligt långa jeans men nu har jag hittat rätt märke för mig.

Det är inge stretch i dem men efter att gått in dem några dar tycker jag dem blivit riktigt sköna. Inga DrDenim direkt hehe. Men dem har ju kvalitet istället och går inte sönder på en månad. Om du vill ha en lika shysst jeansrumpa som mig, klicka då på bilden så kan du beställa dem.
Nudie Jeans - High Kai Midshade hos Mylovebasket


Jag i mina Nudie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar