fredag 19 oktober 2012

TGIF!

God morgon på er. Blev inte så mycket bloggande igår. Jobbade till åtta sen var det bara hem och käka något och kika lite tv innan det var dags att sova igen. Nu sitter jag och sminkar mig lite och fixar mig för att sticka till jobbet. Äter lite frukost också samtidigt, ostfralla och oboy. Mums! Skulle egentligen börjat klockan två idag men blev frågad om jag kunde komma in till tolv istället eftersom vi har en hel del att göra just nu. Jag sa självklart ja eftersom jag behöver alla timmar jag kan få.

Idag kan ju till och med jag känna av lite av tgif hehe då jag faktiskt är ledig lördag och söndag. Tror och hoppas på att det kommer bli en riktigt nice helg. På lördag förmiddag ska ja träffa min barndomsvän R för en fika som jag inte träffat på super länge. Sen senare på kvällen ska jag ut med S och skaka loss hehe. Kommer bli grymt! Men nu ska jag fortsätta fixa mig, hitta nå kläder så jag inte missar min buss, hoppas ni får en fin dag.




1 kommentar:

  1. Sv: Härligt att höra! :D
    Med mig är det super, det är ju fredag!

    SvaraRadera