onsdag 17 oktober 2012

Lipstick

Hej på er igen! Nu har jag varit hemma från stan ett tag. Jag och S lunchade lite på Vivaldi. Himla god sallad dem har där då man får välja själv. Sedan var vi runt lite och kikade i butiker. S hittade en del och hon hade precis fått pengar den fuskisen så hon kunde ju shoppa på. Jag fick nöja mig med ett läppstift som jag bara inte kunde låta bli. Älskar den här lite gothiska smink trenden som är nu. Hur snyggt som helst!

Bilden gör inte riktigt färgen rättvis, den är lite mörkare irl. Känner mig super nöjd just nu i alla fall hehe. Oh kom på också att igår när jag var på ansiktsbehandling så frågade tjejen där om jag hade gjort fransförlängning. Men icke, det är all naturell, all mine. Har inte ens provat sånt där serum. Aldrig varit med om att dem gått av heller.

Har hunnit varit ut med lillen en sväng. Efter det bar jag upp massa skit på vinden. Väl klar med det tog jag tag i att trimma vovven. Så nu är han nyklippt och fin. Nu är väl planen att slappa en stund i soffan, sen måste jag nog lämna ifrån mig min lill kille eftersom jag ska jobba i morgon. Laga lite mat ska jag göra också.



2 kommentarer: