onsdag 31 oktober 2012

Hemmafru?

Halloj! Nu har jag gjort mitt sista pass på Carlings. Känns jätte konstigt och fel. Vill inte alls att det ska vara så. Men min sista dag var helt okej. Även om det kändes tungt vissa gånger. Var runt och snacka lite med folk i huset på lunchen så vi får väl se vad som händer nu. Det sämsta jag kan göra nu är väl bara att sitta hemma och inte göra nånting.

Har lagat mig en liten tortilla pizza här på kvällen. Den blev så sjukt god så jag känner mig riktigt nöjd. Haha det är väl kanske det ja ska bli, hemmafru? Måste bara hitta en karl jag kan gifta mig rikt med först.


2 kommentarer:

  1. Åh din tortillapizza såg bra mycket godare ut än min :) hehe. vad har du på den? mozarellaost?

    Tråkigt med sista dagen på jobbet, speciellt om du trivts bra. Men du hittar nog något nytt snart. Håller tummarna! :)

    / En ny läsare

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha åh tack! Ja det är mozzarella på :) Skivade först lite zucchini med en osthyvel och la på. Över det tomat och krydda med svartpeppar. På med osten och bacon (egentligen ska det vara parmaskinka men det har jag ingen hemma och det är så jäkla dyrt.) In i ugnen på 250 grader i ca 5-8 min. Kasta sedan på lite ruccola. Klart! Super enkelt och super gott.

      Ja det var väldigt tråkigt :/ Åh tack vad gullig du är! Dem ja har sökt hitills har sagt nej dock, men det är väl bara att fortsätta försöka. Hoppas du har en fin dag, kram!

      Radera