måndag 8 oktober 2012

Höststädning

Hej på er! Sen uppdatering jag vet. Har ordnat en massa idag. Ringt viktiga samtal osv. Sen kom mamma förbi och skulle hjälpa mig borra i min dörr för att sätta dit ett sånt där tittöga. Haha ni vet ett sånt som man kan kolla i innan man öppnar dörren. Har inte haft något sånt innan och tyckt att det varit ganska läskigt att öppna dörren. Men nu är det på plats, känns super bra! Slipper jag vara rädd att det kommer massa skummisar och ringer på min dörr.

Sen beställde vi ansiktsmassage och behandling till nästa vecka. Kommer bli så jäkla skönt! Gud vad jag längtar. När vi va klara med allt det kände vi att vi skulle ju faktiskt kunna göra mer nytta. Så vi bestämde oss för att rensa ur min klädkammare lite lätt. Nu kommer jag faktiskt in i den haha. Har en bild på hur det blev, tänkte tyvärr inte på att ta någon innan. Haha jag vet det ser fortfarande lite rörigt ut men jag kommer in i den i alla fall. Det är huvudsaken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar