lördag 20 oktober 2012

Fika

Hej igen på er! Nu är jag hemma igen. Blev en ganska lång fika med min vän. Hade mycket att prata om. Kändes super bra att få träffa henne igen. Killar brukar snacka om "my brother from another mother". R är för mig "My sister from another mother". Hur lång tid vi än varit ifrån varandra är vi alltid super tighta när vi ses. Tryckte i mig en stor mudcake och fruitboost på Espresso house. Hur smarrigt som helst.

Hur som helst har det varit en super mysig dag hitills och nu ska jag hoppa in i duschen för att börja göra mig i ordning för kvällen. Ska hem till S och dricka lite drinkar var det tänkt och sen går vi nog ut och gör det vi gör bäst, dansar! Nu är det dags att skölja ur ricinoljan, ni får ha en trevlig kväll för det tänker jag ha och vem vet... Vi kanske ses där ute i vimmlet? Puss!


2 kommentarer:

  1. känner igen det där, har också en barndomsvän som det kan gå lång tid emellan att vi ses men det känns alltid lika roligt och avslappnat när vi ses, som att det inte alls gått lång tid :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt :) det är så himla härligt!

      Radera