onsdag 3 oktober 2012

Dogwalk

Hej hallå. Jag trodde jag skulle hinna med ett inlägg här lite tidigare men så blev det inte hehe. Hade nämligen en hundträff med en kompis. Hon har nyligen plockat hem en gatuhund från Grekland. Hon hade precis fått sin sista spruta så då tänkte vi att vi kunde ju ses och ta en promenad. Hehe hennes hund var först lite rädd för Disel men helt plötsligt slog det om och dem busade som bara den. Det var kul att se. Hennes hund är fortfarande väldigt valpig och busig.

Efter en lång och lite blöt promenad bestämde vi oss för att åka hem till min vän och umgås lite till. Hundarna busade gärnet medan vi andra köpte lite käk och hyrde film. Sen satt jag där mest hela dan. Somna en sväng på soffan här när jag kom hem. Inte alls mått särskillt bra idag. Känner mig febrig och har jätte ont i huvudet, snorig. Hoppas det blir bättre till i morgon när jag ska jobba. Annars har det varit en super mysig dag. Här får ni lite bilder på jyckarna.




4 kommentarer:

  1. Tack tjejen. Vad roligt att höra från dig, känns som det var ett tag sen. Vilka fina hundar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tänkte det att det jag med hehe. Tack! :)

      Radera
  2. vilka jättesöta hundar!:) och tack för din åsikt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack! :) Det var så lite. Såg att någon skrivit mintgrön som förslag och det kan jag hålla med om också skulle vara riktigt snyggt!

      Radera