måndag 15 oktober 2012

Lördags outfit

Heej! Gud vad dåligt med uppdateringar det har blivit. Livet kom väl emellan som man brukar säga. Jobbade  hela helgen så det har varit fullt upp. Fredags kvällen spenderade jag tillsammans med min bror, hans tjej, S och D. Vi bara tog det lugnt, köpte lite Max. Kollade på lite olika serier. Riktigt trevlig var det, skönt att umgås lite. Sen var det bara hem och sova eftersom jag skulle upp och jobba lördag morgon.

Var en riktigt nice jobb-lördag. Kände mig riktigt nöjd. Efter jobbet tog jag bussen hem. Hann vara hemma en snabbis och byta om. För att senare ta mig iväg hem till min kusin som hade en liten inflyttningsfest. Var bara med på förfesten eftersom jag skulle upp och jobba igen sen på söndagen. Var sjukt sugen på att gå med ut men kände mig väldigt nöjd dan efter med mitt val att gå hem och sova istället. Det var också en riktigt bra kväll.

Här får ni min jobb look för i lördags. Blivit helt kär i mina nya Nudiejeans. Bästa köpet på länge. Sitter helt galet bra.  


Väst - Gina tricot, Tröja - Carlings, Klocka - CK, Jeans - Nudie, Skor - Converse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar