tisdag 2 oktober 2012

Halleluja!

Hej på er! Idag vaknade jag vid elva tiden. Sedan dess har jag bara slappat i soffan mest och kollat tv. Käkade nyss också lite av den där maten jag gjorde igår. Har en omgång till sen med mat. Roligast idag är ju att jag testade att sätt i nya glimmtändare i min badrumslampa. Har typ gått och levt utan det och duschat i mörkret det senaste året. J tipsade om att det kunde va att jag behövde en annan typ av glimmtändare, och det funka! Haha förstå min lycka. Nu kan jag vänta en stund till och spara ihop till ett helt nytt badrumsskåp.

Senare i eftermiddag kommer nog min bebis hit. Så himla glad! Saknar ju den lilla muppen super mycket. Nu fram till dess blir det nog bara att försöka städa lite här hemma. Haha ni skulle bara veta hur mitt badrum ser ut efter ett år utan lampa. Så det ska jag ta tag i. Mår lite bättre idag också, även om jag vaknade med ganska jobbig huvudvärk känns det som att det är lite bättre i dag i alla fall. Vad ska ni hitta på idag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar