fredag 26 oktober 2012

Ledsen

Hej på er. Anledningen till att jag inte blogga något igår är att jag fick veta att jag inte kommer få fortsätta på mitt jobb. Vilket gjorde mig otroligt upprörd. Ville inte göra nånting på hela dan efter det. Kände mig som förlamad. Var som att få en kniv i bröstet att behöva lämna ett jobb jag trivs på och gillar så mycket. Men det är väl bara att borsta av sig och ställa sig upp igen. Känns bara otroligt jobbigt just nu, speciellt så nära jul och allt. Får se... det blir väl bättre. Och  det ordnar sig som alla alltid säger. Men finner ingen direkt tröst i det just nu. Nu vet ni i alla fall varför det kan bli dåligt med inlägg. Har i stort sätt tappat lusten till allt för tillfället.

J var snäll och hämta upp mig så ja slapp sitta och vara upprörd hela vägen hem på bussen. Fick bara sitta å va ett tag efter det. Sen bestämde vi oss för att köpa lite tacos och bara ta det lugnt. Var jätte gott faktiskt, var så himla länge sedan jag åt tacos. Såg den nya spiderman filmen också, men tyckte nog inte att den va så bra faktiskt.

Nu ska ju få träffa mina tjejer ikväll i alla fall och det ska bli sjukt roligt! Saknar dem som bara den. Det är väl dags att börja göra sig i ordning strax. Ska försöka rycka upp mig och hitta det där lilla ljuset i livet igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar