söndag 21 oktober 2012

Slapp söndag

Hej på er! Min kväll igår var super trevlig. Satt hemma hos min vän S och drack drinkar, snacka skit och hade allmänt trevligt. Senare anslöt sig även min vän C. En tjejkväll, länge sedan jag var med om det. Senare tog vi oss till Blue moon bar för att dansa lite. När vi kom dit var det dock sjukt lång kö och väldigt mycket folk. Kan nästan tycka att det mest blir lite jobbigt sådär när man knappt kan röra sig för att det är så mycket folk och alla blir sura för att man blir omkringputtad. Men vi tappade inte humöret utan dansade loss och hade roligt. Gillade dock inte helt musiken som spelades men det var ju bara att göra det bästa utav det.

Nu idag har jag bara slappat i soffan hela dagen. Lagat mig lite mat. Haft en "bakis-söndag" även om jag inte varit ett dugg bakis haha. Myst en massa med kissen i soffan. Det är väl vad jag tänkt fortsätta göra i kväll hehe. Ska fortsätta kolla på mina vildmarksdokumentärer också, yes jag är en riktig djurnörd många gånger haha!


2 kommentarer: