måndag 29 oktober 2012

Lördagskvällen

Min lördag började med att ja mest bara var hemma och slappa. Började sen att göra mig i ordning för kvällen. Startade med att göra en bra passform för mina tänder. Var faktiskt mycket enklare än vad trodde. Dem satt dessutom hur bra dom helst sen hela kvällen. Beställde ju ett par fangs från scarecrow som man kan hitta på partykungen.se. Det som däremot var svårt var att få i dem nedrans linserna hehe. Tog mig säkert en 20 min. Var ju första gången jag stoppa i ett par linser också.

V hämtade upp mig och vi åkte till N där jag mest satt å kolla på när dem gjorde sig i ordning haha. Väl klara tog vi oss till en förfest, där satt vi och hade trevligt tills det började bli lite för mycket myror i brallan på folk och vi tog oss in till Å. Haha var typ bara vi som var utklädda där men det gjorde inte så mycket. Roligare med folk som kan bjuda lite på sig. Åkte hem ganska tidigt ändå för ja blev lite trött haha. Blivit för gammal för två dagars tror jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar