fredag 12 oktober 2012

TGIF?

Gud vad skönt med fredag! Eller? Haha nja det är väl snarare så att min jobb vecka börjar i morgon. Kommer jobba både lördag och söndag, men i morgon kväll sticker jag nog över till min kusin och umgås lite i alla fall. Hon ska ha inflyttningsfest. Måste lämna ifrån mig lillen också. Känns lite jobbigt. Blir himla tomt när han inte är här och kommer springandes till dörren när man kommer hem.

Idag har jag som sagt tvättat en massa. Tog mig till ICA och handla lite. Promenerat med vovven. Nu på kvällen har jag bara lagat lite mat. Eller ja, as mycket mat eftersom jag inte kan laga "lagom" mycket mat haha. Nu har jag väl inga vidare planer alls mer än att slappa i soffan tills det är dags att sova så jag orkar upp till jobbet. Blir väl bara att lämna ifrån mig Disel också såklart. Vad blir det för er ikväll, en ute kväll eller mys hemma i soffan?


2 kommentarer: