lördag 6 oktober 2012

Matrix Biolage Hydratherapie Hydrating Shampoo

Haha världens längsta namn på ett schampoo? Men jag måste bara tipsa er där ute som har lika torrt hår som mig. Mitt hår blir verkligen torrt som kvistar om jag använder "vanliga" schampoon. Testade dock det här en gång när det ändå var lite exra pris på det. Väntade mig ingen större förbättring än vanligt men oj vad fel jag hade! Det blir super mjukt och håret blev 100 gånger bättre. Så känner du att du också vill skämma bort ditt hår kan hitta det HÄR!

Använder för tillfället ett annat schampoo samma märke men med bambu istället för det här med aloevera. Det ska vara mer stärkande och tänkte att det kunde vara bra för mig som håller på och spar men jag går nog tillbaka till det här igen sen när den flaskan är slut.


2 kommentarer:

  1. Matrix är bra, dock passar Kerastase mitt hår mycket bättre :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja det är såklart olika :) Jag blev glatt överraskad av den här dock. Dessutom ligger Matrix i lite mer passande prisgrupp för mig.

      Radera