onsdag 12 september 2012

Working wensday

Hej alla fina! Nu har jag kommit hem från jobbet. Jobbade i butiken nere i stan idag. Ska göra det i morgon med innan jag får en ledig dag på fredag igen. Har gått bra att jobba. Öppnade idag men kommer inte börja fören ett i morgon, skönt! Får man lite sovmorgon. Har dock känt mig lite hängig idag. Blev bättre efter en voltaren och lite mat. Nu när jag kom hem igen känner jag mig ju ioförsig väldigt trött igen.

Får se till och vila mycket nu så jag inte åker på något. Har verkligen inte tid att vara hemma och sjuk nu. Har man nånsin det? Nej men nu får jag ju jobba en hel del, något jag vill ta tillvara på. Så håll tummarna för mig nu att jag håller mig frisk! Såhär har jag sett ut idag :)



Väst - Gina tricot, tröja - Carlings, Shorts - Levis, skor - Converse, klocka - CK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar