torsdag 20 september 2012

Torsdag 20 september

God kväll på er! Jag sitter här hemma i soffan och slappar lite. Jobbade kväll idag. Så nu är jag mest trött och hela dan har varit ganska långtråkig måste jag säga. Hann inte göra något inlägg innan jag stack iväg till jobbet och glömde ta någon outfit bild efteråt haha. Dåligt! Men mitt huvud är på 100 andra ställen också just nu.

Jobbar i morgon igen. Det blir nog skoj. Erikslund firar ju 1 år den här helgen så förhoppningsvis blir det lite folk. Nu ikväll blir det nog bara slappa i soffan som vanligt med katten som har lagt sig här bredvid och kräver lite uppmärksamhet. Jaa... men det är väl va ja har gjort idag. Jobbat och åkt buss, ätit mat... hahah tråkigt. Hoppas på en intressantare dag i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar