måndag 24 september 2012

Jobbat klart

Hej nu har jag jobbat klart för idag. Eller ja... jag fick faktiskt sluta redan klockan fem. Så har varit hemma en stund. Köpte med mig lite Subway hem för jag orkade inte laga mat ikväll heller haha! Men det är lite nyttigare än pizza i alla fall. Var sjukt lugnt på jobbet idag, men det lär det bli ändring på i morgon när lönen kommer. Ikväll blir det bara lugnt som vanligt. Kollar som vanligt lite på Djurakuten just nu.

Såhär har jag sett ut idag. Blev väldigt rockigt hehe, men det gillar vi!  Haha håret blev lite som det blev idag. Alla har vi dåliga hårdagar. Har ju som sagt bokat tid på Nikita på onsdag för att göra något åt saken. Haha fick bli en fin toalett bild igen.


Linne - Carlings, Jeggings - DrDenim, Klocka - CK, Skor - Nike

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar