onsdag 26 september 2012

Trötter

God morgon! Jag var så jäkla trött igår så jag orkade inte nånting utan jag bara la mig i soffan, somnade nästan. Då bestämde jag mig för att göra mig i ordning och gå och lägga mig istället. Tog en stund innan jag somnade ändå. Just nu är jag as trött och huvudet är värre. Tror det kan bero på att det börjar bli mörkare och regnigt ute. Blir ju nått slags tryck utomhus. Det kombinerat med stress tror jag vad det är som gör att jag fortsätter ha ont i huvudet. Tabletter hjälper inte heller trist nog.

Nu ska jag snart iväg till jobbet igen. Öppnar idag. Sen efter jobbet ska jag som sagt klippa mig. Så jag kommer nog hem rätt sent ikväll. Haha vad jobbigt det lät. Får halvsova lite på bussen till jobbet och hoppas att jag vaknar till lite sen. Shoppade en hel del igår så får se om jag orkar visa det sen när jag kommer hem ikväll. Har ni något skoj ni ska göra nu när lönen kommit och allt?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar