tisdag 11 september 2012

Tisdag 11 september

God kväll alla! Nu är jag hemkommen. Skönt, har annars mest bara jobbat hela dan. Stängde idag, sen var J snäll och hämtade upp mig från jobbet. Vilket också var skönt eftersom jag hade handlat en stor kasse mat med mig hem nu igen. Haha usch vad jag äter. Nej men har handlat en del för att göra matlådor eftersom jag är typ pank. Haha vart var logiken i det? Handla för att spara pengar... hmm. Haha jaa jaaa!

Har lagat 3 matlådor bara ikväll, men J fick en som tack för skjutsen och för att han är sjuk. Vet själv hur drygt det är att göra mat eller fixa mat när man är sjuk. Nu resten av kvällen blir det bara lugnt. Ska upp och jobba i citybutiken i morgon. Får se om jag hittar nån film att titta på eller börjar kolla på någon ny serie.

Blev ingen bild på min outfit idag. Fanns ingen tid. Sen känns det så trist att ens ta några när jag inte direkt har någon bra kamera heller. Eller vill ni se mer outfit bilder? I så fall får jag väl rota fram min digitalkamera hehe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar