torsdag 6 september 2012

Torsdag 6 september

God kväll på er. Jag är precis hemkommen från jobbet. Min kusin vad snäll och körde hem mig ikväll. Vilket var skönt för jag hade handlat en tung kasse med mat innan jobbet. Annars är det väl det jag har gjort idag, jobbat haha. Blir mest det just nu. Men i morgon är sista dagen, sen får även jag lite helg! Så skönt det ska bli.

Dessutom har mormor och morfar ordnat en liten kräftskiva i morgon kväll. Ska bli riktigt trevlig och gott! Har ju faktiskt ätit kräftor en gång i år redan men jag kan aldrig äta för många haha. Helt galet vad jag tycker det är gott. Brukar nästan vara värst och äta flest. Så det var trevligt att min chef ville byta tid med mig så jag jobbar förmiddag i morgon istället. Är helt galet taggad på min helg, vill bara spola fram tiden!

Nu ikväll blir det bara lugnt. Funderar på att göra mig några ost mackor och krypa ner i sängen till en film. Ska ju som sagt upp tidigt i morgon igen så det kanske är lika bra. Speciellt eftersom jag kände mig lite små förkyld tidigare idag och det är verkligen ingenting jag har tid med. Har inte hunnit med att ta några bilder idag men ni får sova så gott för det tänker jag göra, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar