onsdag 19 september 2012

Centrum

Idag har jag hunnit med att gå en sväng i centrum med S. Vi var runt i lite olika butiker och letade tröja åt S och jeans till mig. Har visserligen inga pengar just nu men så man vet vad som finns sen när man väl har det hehe. Det var väldigt trevligt och mysigt. Så sällan jag går runt i stan nu mera när man är så mycket ute på Erikslund. Hittade en skit snygg skinnjacka också inne på BikBok.

Vi tog även en paus i fönstershoppandet och åt lite på Tacobar. Super gott var det. Så jäkla länge sen jag åt tacos nu och jag som gillar det så mycket. Men det blir ju lxm inte av när man bor själv och så. Kolla va gott! Haha dem hade ett erbjudande också om 35 kr för en stor stark eller ett glas vin. Haha fan va det röck i alkohol nerven men jag höll mig faktiskt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar