onsdag 5 september 2012

Onsdag 5 september

Halloj mina vänner! Blev dåligt med uppdateringar igår. Hade verkligen fullt upp och har haft det ända fram till nu. Jobbade igår, sen tog jag hand om hundarna. J var snäll och hämtade mig så ja slapp bära min tunga väska på bussen. Efter det åkte vi och köpte lite käk. Sen var det bara att hoppa i säng för sen var det dags att gå upp och jobba igen.

Det är också precis just vad jag har gjort hela dagen också. Öppnade idag och har sedan varit kvar där hela kvällen för ett personalmöte. Känns ovanligt att vara där en hel dag haha, men det gick bra. Nu är jag dock helt slut och känns som jag nästan somnar medan jag skriver det här haha. Ska väl göra mig i ordning och krypa ner i sängen. I morgon blir det jobb igen men inte fören på eftermiddan.

Såhär har jag sett ut idag. Hoppas ni sover gott och att ni haft en fin dag!


Jacka - Carlings, Halsduk - H&M, Skjorta - Carlings, T-shirt - Carlings, Jeggings - DrDenim, Boots - Din sko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar