söndag 16 september 2012

Söndags outfit

Tjenare! Nu har jag fått en stund över. Kom hem från jobbet vid halv 5 snåret men jag var så jäkla slut och trött att jag gick raka vägen till sängen och sov till klockan sex. Känt mig jätte yr hela dagen. När jag vaknat igen gjorde jag mig en liten omelett och käkade en bit av min chokladtårta haha. Mumsigt! Känner mig i alla fall lite bättre nu men är fortfarande ganska trött så det får bli en tidig kväll för mig.

Förstår inte riktigt vad det är. Känner mig inte sjuk så direkt. Har bara ont i huvudet, känner mig yr och väldigt väldigt trött hela tiden. Haha okej det kanske klassas som sjuk? Men det är väl bara försöka hålla humöret uppe och göra så gott man kan.

Kan ju visa hur jag sett ut idag istället. Väldigt enkelt som vanligt. Känns svårt ibland att vara kreativ i sin klädsel i mitt jobb konstigt nog haha. För egentligen skulle man ju vilja ha något nytt varje dag. Nu känns det som man går i samma gamla trasor jämt, även om det inte stämmer. Då är det lättast att hålla det enkelt.



Skjorta - Gina tricot, Linne - JC, Jeans - Crocker/JC, Skor - Converse, Klocka - CK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar