måndag 17 september 2012

Levis

Hej! Jag kom precis hem från jobbet och jag har ett litet beslut jag måste fatta. Det är om jag ska köpa dem här jeansen eller inte haha! Tycker dem är super snygga. Problemet är bara storleken. Jag har alltid trott att jag har storlek 25 men jag fick gå ner till 24, so far so good right? Njaa inte riktigt jag skulle egentligen behöva 23, helt sjukt! Då är ju bara problemet att jag tydligen har sjukt långa ben för storleken 23 görs inte med längd som passar mig.

Jag köper dem nog ändå... jag får väl bara göra mig van med tanken på att jag aldrig kommer hitta ett par jeans som sitter riktigt bra på mig. Har aldrig gjort det tidigare och det börjar kännas hopplöst att hitta några, vilket känns lite galet också med tanke på att jag faktiskt jobbar med jeans. Tänkte att jag ska gå in och kolla med killarna på Kennedies också och prova lite Nudie jeans. Dem ska va bra för spinkisar som mig. Det får bli nästa gång det för jag är allt sugen på dem här Levis jeansen. Vad säger ni? Ja eller nej?





2 kommentarer: