torsdag 27 september 2012

Tjoho!

God morgon på er! Haha blir ett snabbt inlägg igen som vanligt innan jag ska iväg till jobbet. Kom hem sen igår som jag förutspådde. Gick och la mig tidigt, vilket kanske var tur för jag har sovit oroligt inatt. Jobbar kväll idag så blir sent ikväll med. Har väl inget nytt att säga direkt heller utom att jag som sagt klippte mig igår. Jag tycker ju såklart att det känns jätte kort men det syns faktiskt inte så mycket (tack och lov haha!). Så det är bra. Hon som klippte mig ville egentligen ta mer eftersom det är så slitet haha men jag vägrar. Sparar ju för tusan. Men blev väldigt nöjd ändå med det hon gjorde.

Jag har hunnit ta lite bilder på det jag shoppade häromdan också så jag kan visa er ikväll. Haha har mina nya blå Nudie på mig och mina höfter håller på att dö. Det är inte helt lätt att töja jeans haha. Nu ska jag strax springa till bussen, ni får har ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar