måndag 3 september 2012

Igår

Igår tog jag det mest lugnt på morgonen. Sen blev det jobb igen som vanligt. Stängde igår, min 6e jobbdag. Var ganska slut. Ska bli skönt att få va ledig ett par dar nu. Men sex dar var helt okej, gick snabbare än jag trodde. Efter jobbet åkte jag hem till hundarna bara. Slappade, kollade på film. Kollade på Sex and the city serien här för någon vecka sen så nu såg jag filmen. När filmen väl var slut sen var klockan så mycket att jag försökte sova.

Jaa det var väl hela min dag. Haha vad tråkigt inlägg det blev. Men det är så mitt liv sett ut den senaste veckan. Gå med hundarna - åka till jobbet - komma hem och gå ut med hundarna - äta och slappa i soffan - gå med hundarna - sova.

Hann inte med att ta någon outfit bild heller igår. Men nu ligger den veckan bakom mig. Har varit prövande men det gick ju bra till slut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar