måndag 24 september 2012

Tråkigt

Haha jag kommenterade en tjejs inlägg häromdan när hon hade skrivit om DrDenim och påstod att det var jeans. Nej det är inga jeans, det är jeggings. Vill inte vara en besserwisser men det är så. Jeans består av denim och har fickor, bättre kvalitet. DrDenim är mer tillsnyggade leggings. Jag har ju 4 par av dem själv och tycker dem är super sköna men att kalla dem för jeans är fel.

Snubblade in på samma blogg igen och såg att inlägget hade en kommentar mindre. Gick in och kolla och min kommentar var inte med. Tror inte hon ville godkänna den haha. Min mening var dock inte att kritisera bara ge lite info. DrDenim plenty och kissy är inga jeans, det är jeggings. Punkt!

Haha kom på också att när jag väl är inne på det här och är lite irriterad så heter dem som det står DrDenim inte DrDeniiiim.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar