lördag 1 september 2012

Lördag 1 september

God kväll kära läsare! Jag sitter här i soffan med vovvarna och är helt slut. Kom hem lite tidigare idag i alla fall. Skönt det. Har typ inte gjort någonting sen jag kom hem. Hade grejer jag skulle göra men när jag kom hem och satte mig så orkade jag verkligen inte ta mig iväg igen. Inte varit såhär trött och sliten på länge! Tur att jag har ett par dagar ledigt sen efter i morgon. Blev nog lite mycket med jobb vecka på 6 dar och hundvakt samtidigt. Speciellt eftersom hundarna har lite svårt att låta mig sova.

Idag har jag som sagt jobbat lite igen. Öppnade idag, stänger i morgon. Varit full rulle idag på jobbet. Det är roligt när det är mycket folk, men man blir helt slut. Folk kanske inte tycker det ser ut att vara så jobbigt men det är mycket att tänka på och mycket att ha i huvudet samtidigt. Efter jobbet handlade jag lite och tog bussen hem. När jag väl var hemma orkade jag som sagt inte ta mig iväg igen även om jag hade behövt så jag har bara käka lite middag, duschat och kollat på The Stig-Helmer story.

Nu ska jag nog sova, så jag får vila ut lite. Eller det kanske blir att ja ser nån film ändå, jag vet inte. Alltid skönt att ha något att kolla på tills man somnar. Saknar att ha lite sällskap, visst jag har ju hundarna men det känns ändå inte riktigt helt 100. I alla fall... jag ska sluta skriva massa strunt bara haha! Ni får ha en bra lördag kväll och sova så gott.

Såhär har jag föresten sett ut idag :)


Skjorta - Gina Tricot, Linne - JC, Jeggings - DrDenim, Skor - Converse, Klocka - CK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar