torsdag 13 september 2012

God morgon!

Morning alla! Sitter här hemma i soffan och kollar på Desperate housewifes. Har varit vaken en stund och har hunnit duscha och sminka mig lite. Jag ska väl äta lite frukost och sen är det dags att ta sig iväg till jobbet igen. Känner att jag har lite ont i huvet igen. Får ta en voltaren igen och hoppas att det löser sig. Känner mig väldigt trött men det kanske min Celcius på jobbet ordnar. Bara inte det här bryter ut till någon jätte förkylning nu.

Älskar mina djur! Haha, var tvungen att lämna ifrån mig min prins igår kväll igen buuhuu. Så då får katten rycka in istället haha. Hon är väl inte skit pepp på att jag nästan kramar ihjäl henne för att hon är så mjuk. Hon vill bara mysa på hennes villkor, tråkmåns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar