måndag 3 september 2012

Stress

Hej på er igen! Sen sist har jag hunnit somna på soffan och fått veta att jaha oj jag ska visst jobba i morgon. Känns lite trist att få reda på det kl 6 kvällen innan. Trodde ju att jag skulle få vara ledig nu ett par dar. Missförstå mig rätt, jag älskar mitt jobb! Det är grymt. Men nu har jag jobbat 6 dar, fick en dag ledigt sen blir det 4 dar igen. Kommer vara så sjukt slut. Älskar att få jobba så mycket men det jobbiga var att få reda på det såhär på kvällen innan. Speciellt nu när jag inte ens bor hemma, då blir det så mycket extra mer att planera. Men det är bara att bita ihop och le haha! Som sagt älskar ju jobbet så det ska nog gå bra. Nu ska jag bara slappa järnet i soffan och försöka hämta så mycket kraft jag kan.

Var precis hem också, J var snäll och skjutsa mig. Var tvungen att hämta nya kläder. Allt jag hade här var smutsigt och ville dessutom ta en dusch hemma för mitt hår har blivit helt förstört av "vanligt" shampoo. Hade fått ett paket från Nelly som låg på bordet när jag kom hem. Det var min klänning som jag har tänkt ha på lördag.Vad tycker ni? Den satt väldigt bra, lite stor i bysten kanske men med lite tejp sitter den kvar haha. Känner mig väldigt nöjd.

Gah jag kommer ha fullt upp hela veckan nu. I morgon är det jobb som gäller, sen ta hand om hundarna. Få komma hem och mysa med kissen. Sköta om mitt eget hem lite. Sen jobbar jag ons - fre. På lördag får jag en ledig dag igen. Men då är det fest på kvällen som jag är sjukt taggad på men hoppas att jag inte är för trött hehe. Förhoppningsvis fortsätter också festandet ända in på söndagen som jag också har ledigt. Efter det börjar det om igen med massa jobb hehe. Ja nej nu har ja rabblat klart, hoppas ni sover gott för det tänker jag försöka göra. Puss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar