söndag 23 september 2012

Blandade känslor

Ja det är precis vad jag har just nu. Det är nämligen så att jag beställde klipp tid på onsdag och som ni vet vid det här laget håller jag ju på och sparar ut mitt hår. Är livrädd att hon ska klippa för mycket. För när jag pratade lite snabbt med tjejen som skulle klippa mig ville hon klippa mer än jag riktigt är villig till eller beredd på. Så just nu är jag livrädd haha! Men jag behöver verkligen snygga till topparna lite för dem är super slitna. Dem blir bara som ett svinto och är super torra. Hur mycket balsam jag än har i, det är ett tecken för mig att det är dags att snygga till dem lite. Är dock som sagt livrädd att hon tar för mycket.

Jag har som antagligen många andra aldrig hittat någon som riktigt gjort mig helt nöjd. Man tycker ALLTID att dem tar för mycket. Finns det ingen frisör som kan svara på hur man löser det problemet? För säger man att dem bara får ta en halv cm blir det en hel till slut ändå. "Ja men jag tog bara bort det som var mest slitet" är svaret som man oftast får. I dont care! Ta inte mer än jag säger att du får. Punkt! Speciellt inte på mig som håller på och försöker spara ut håret. Nej önska mig lycka till på onsdag så ska jag försöka förklara att det bara en HALV cm som ska av. Vill bara att håret ska växa som tusan och se ut såhär på 2 sek.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar