måndag 24 september 2012

Jeans

Efter jobbet idag stannade jag kvar på stan en stund för att kolla lite jeans. Var ju sugen på dem där från Levis tidigare men nu var jag in på SOLO en sväng. Hittade mig, hör och häpna två par jeans! Dem sitter helt stört snyggt. Aldrig varit med om tightare jeans haha. Dem kommer från Nudie och jag blev helt kär. Brukar ha så sjukt svårt att hitta jeans men dem här sitter som en smäck! Fick tyvärr ingen bra bild på dem men visar er sen för jag la undan dem och tänkte att jag springer in och köper dem i morgon innan jobbet.

Har blivit helt såld på Nudie senaste tiden för jag fick sjukt snygg rumpa i dem haha. Dem passar dessutom mig som skandinav väldigt bra då dem är lite längre i modellen så jag slipper ha för korta brallor haha. Gillar även att dem är lite högre i midjan så man slipper få fula kärlekshandtag haha! Visst det kanske blir lite dyrt nu  men det är ju jeans jag kommer kunna ha ett tag. Kommer bli ett par svarta och ett par vanliga blåjeans.


4 kommentarer:

  1. åååh alltså jag vill väldigt gärna ha ett par Nudie-jeans, de är så sjukt snygga!
    men jag har aldrig lyckats hitta någon affär som säljer dem.
    jag kanske bara är dålig på att leta, men ja... skulle gärna vilja ha ett par i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dem är ju helt magiska! Men det finns många affärer som säljer dem. Vet inte vilken stad du bor i men vissa Carlings och Solo säljer dem. Även JC tror jag i vissa fall säljer dem :)

      Radera
  2. ok, men då ska det nog inte vara omöjligt för mig att hitta ett par iaf då, jag bor i Järfälla utanför stockholm! :) tack så mycket! och fin blogg förresten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej du får fråga runt lite :) Tack, vad glad jag blir! :)

      Radera