fredag 2 november 2012

Wiho!

Hej på er! Idag har jag varit ut en sväng och handlat och fixat saker med min bror. Vi började med att hämta lite paket. Iih, spännande! Men den här gången kände jag att jag visste vad som kommit hehe. Det var snabbt gjort och så åkte vi ut till Erikslund och hamnade på Mc Donald´s. Båda var sugna på att prova den här nya McMild & cheese. Den var faktiskt ganska god.

Efter det blev det vidare till shoppingcentret och där va jag runt och lämnade in ett par CVn. Så nu får ni hålla tummarna för mig! Blev att vi sprang i några fler butiker efter det också och tog en sväng till systemet. Var en riktigt bra dag. Kändes som vi fick mycket gjort, men det var himla svårt att komma upp ur sängen idag och komma iväg. Tur att jag hade bror som kunde pigga upp mig lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar