torsdag 8 november 2012

Kvällsmat

Hej igen på er. Haft en bra dag? Sen sist har jag hunnit käka en matlåda ja gjorde igår. Lämnat ifrån mig min prins till J. Buhu! Vill ha med mig min lilla prins vart jag än går. Men han får åka och ha skoj hos Js mamma istället. Sen var V förbi en sväng och fick en nyckel och lite katt-anvisningar hehe. Diskat klart nästan allt. Har lite kvar till i morgon innan jag sticker men det går nog bara på ett par minuter. För jag fixade lite "kvällsmat" och sen vill ja nog ha lite frukost i morgon.

Har typ packat lite men vet inte alls va ja ska ha med mig hehe. Har jag glömt nått kan ja väl dock köpa nytt när ja väl är nere i Malmö. Ser inte direkt fram emot den långa resan med mitt ömma lår men det går nog bra. Mamma skulle vara snäll och ta med en bok åt mig i alla fall. Men längtar så att få träffa alla där nere!
Nu ikväll blir det bara lugnt, tidig kväll. Ska upp tidigt så jag får med mig allt jag ska ha. Tåget går halv elva.

Haha här får ni en bild på min fina kvällsmat. Det var det ända jag hade hemma. Orkade inte ta mig iväg och handla något idag så det fick bli mackor med tomat, te och sockerärtor med smör. Inte as bra blandning men det kändes lite bättre i magen i alla fall hehe.


2 kommentarer:

  1. Smör till sockerärtor? Det har jag faktiskt aldrig ätit :) hehe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är super gott, hehe allt blir ju typ godare med lite smör, prova! ^^

      Radera