onsdag 14 november 2012

Igår

Hej på er, igår blev det dåligt med uppdateringar för det var mycket som hände. Började dan med att åka ner till Arbetsförmedlingen och satt där. Fick lite hjälp med papper och grejer jag behövde skicka iväg. Men jag kan verkligen inte gå in där utan att bli förbannad. Så jag skällde ut en tant där men fick sedan hjälp av en annan som var mycket bättre.

När jag var klar med allt pappersarbete mötte jag upp min kusin. Vi satte oss på Café Gränden, han tog en kaffe medan jag käkade en paninitallrik. Hade inte hunnit käka någon lunch. Vi satt där ett par timmar och jag hade riktigt trevligt. Bra initiativ av honom!

På kvällen sen blev det ingen uppdatering för jag trodde att jag skulle iväg. Blev snarare tvärt om och jag har det lite jobbigt just nu. Vad det är vill jag inte gå in på här. Men det kan hända att jag inte har lust för nånting just nu som påverkar mitt bloggande. Ha lite tålamod med mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar