söndag 18 november 2012

Min fredag

Efter att jag varit ner på stationen jag mött upp min fina L, var så himla roligt att se henne igen! Gick vi in mot centrum. Snabb shoppade lite och köpte typ lite frukost hehe. Mamma var sen snäll och körde hem oss för hon var ändå ute och åkte. Var hemma en stund snackade skit och tog ett glas vin medan vi fixade oss. 

En stund senare tog vi bussen in till stan och gick och kollade när min kompis Vs band spelade. Efter spelningen hade vi tröttnat på att sitta still så vi gick hem till min kusin och hängde en stund. Tog ett par shots som han så snällt bjöd på hehe. Efter ett tag hörde kompisarna från spelningen av sig och undra om vi skulle haka på ut. Det lät som en bra ide tyckte vi. Men dem skulle förfesta lite hos en annan kompis först så vi tog oss dit. 

Var mycket folk men riktigt trevligt. Vid halv tolv tiden gav vi oss in mot stan. Vi provade pitchers först men det var så fullt. (Konstigt nog helgen innan löning.) Så vi gick vidare till Bill o bob där vi spenderade resten av kvällen. Kul kväll!


1 kommentar:

  1. Allt bra?
    Kika in på mina bloggtips och klicka dig in där.
    BLOGLOVINBYTE?
    KRAAM

    SvaraRadera