onsdag 7 november 2012

Storstädning

Hej på er boys and girls! Jag sitter här hemma i soffan, trött och öm haha. Så jäkla svårt att veta hur ja ska sitta och bete mig med den nya gadden då den går upp på vänster skinka nästan vilket gör att det gör ont att sitta över huvudtaget haha! Jobbigast är det nog mest för jag sitter mest på vänster sida i soffan. Så vanan är svår att bryta att jag nu måste sitta på höger sidan. Svårt att försöka hålla den ren också med alla djur. Sen kladdar man på salva och varenda katt och hundhår dras dit. Kommer se ut som en varulv till slut haha.

Jag ska sticka till min bror i Malmö i helgen tillsammans med mamma och hälsa på lite. Har bett V att vara kattvakt hehe. Därför är min tanke att jag ska lyfta på mitt lata arsle och städa undan lite här hemma. Men det är så skitigt att jag typ inte ens vet vart jag ska börja. Haha ja vet att jag kanske borde gjort något åt det tidigare. Men det är småsaker som gör att det ser så jävla skitigt ut. Som att symaskinen står framme. Så jag får nog börja med att göra klart jackan så får jag undan maskinen sen i alla fall. Sen när jag blev av med jobbet tappade jag ju lusten till allt. Därför har mitt hem typ förfallit just nu.

Men det är ju mycket skönare att komma hem från helgen sen om det är rent, eller hur? Så jag får väl bara ta mig i kragen och sätta fart. Haha men det kommer nog ta sig sin lilla tid då jag inte kan böja mig eller sitta som jag vill utan att det gör ont. Ni får en liten bild på min prins så länge från när vi var ute och gick tidigare idag. Önska mig lycka till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar