lördag 24 november 2012

Fredagsmys!

Min dag igår gick mest ut på att göra ingenting. Tog det bara lugnt hemma. Skulle mött upp E på stan men hon behövde vara hemma och vila istället. Så det blev inte mycket gjort här hemma direkt utom att jag ringde försäkringskassan och sånt tråkigt eftersom dem krånglar till det som vanligt. Får se om det blir rätt den här gången då i alla fall.

På kvällen sen kom min andra fina E och plockade upp mig. Sen plockade vi även upp andra E. Haha jobbigt det blev nu när jag inte skriver ut namn. Vi åkte i alla fall och köpte lite mat på Grekiska kolgrillsbaren och styrde kosan mot V. Där var M redan när vi kom. Det blev en riktig tjejkväll med god mat och massa tjejsnack. Bättre fredagsmys kan man ju inte ha.

Haha ni får ursäkta den dåliga kvaliteten på bilden. Orkar inte släpa på digitalkameran och ingen vill ändå vara med på bild om man har en riktigt kamera med sig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar