torsdag 8 november 2012

Klänning

Hej på er! Sen uppdatering idag jag vet. Men efter min frukost och att ja slappat i soffan en stund satte jag igång med mitt städande. Blev inte av igår heller. Haha jag är så dålig. Eller ja plocka undan maskinen och diska en omgång igår. Städade badrummet. Så lite gjorde jag igår i alla fall.

Idag har jag hunnit plocka undan ännu lite mer prylar. Städat kattlådan, diskar ännu mer ur mitt berg. Dammsugit och torkat golven. Känner mig väldigt duktig faktiskt hehe. Har en omgång disk kvar. Sen ger jag upp hehe. Ja vet, hur i h-vete kan man ha så mycket disk? Jag kan tydligen.

När jag höll på som mest här hemma med disk upp till armbågarna så ringde det på dörren. Det var en tjej med paket åt mig. Yeey! Det var min klänning jag beställt från Nelly. Kunde inte hålla mig när ja hade 100 kr rabatt. Tänkte att ja kan ju antingen ha den på juldan om det är någon som vill gå ut då eller så kan jag jag ha den på nyår nu när jag kommer få dåligt med pengar. Den satt bra så jag är nöjd!





2 kommentarer: