tisdag 27 november 2012

Senaste dagarna

Dåligt bloggande igen ja jag vet. Men min söndag bestod mest av att umgås med L och vara seg efter utgången i lördags. Var himla skoj dock lite mycket folk kanske. Jag och L käkade kebab och kollade på film på söndagen. Hur nice som helst. Blev dock ganska uttråkad dem sista timmarna på kvällen när jag blev själv så jag gick och la mig rätt tidigt.

Igår gjorde jag i princip ingenting på förmiddagen. Diskade lite och dammsög. På eftermiddagen pratade jag lite med J och bestämde att han skulle komma med bebis. En stund senare hörde E av sig och frågade om vi skulle hitta på något. Klart vi skulle! Så först kom J med lillen och en stund senare kom E. Jag och E såg film och bara hade mysigt. Åt chips och dipp, mums!


4 kommentarer:

  1. Ja visst är den snygg?! Lät ungefär som min söndag ;)

    SvaraRadera
  2. Mums med chips och dipp! Är allt för sällan man äter det tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja det är ju det! Dock hade det kanske varit bättre och nyttigare med grönsaker men ibland måste man ju få lyxa till det lite :)

      Radera