söndag 4 november 2012

Taggad!

Hallå där! Haha jag sitter här hemma och är lite bakis från igår. Vet inte hur det gick till för jag kände mig inte så full på festen igår men när ja vakna i morse kände jag mig nästan fortfarande full haha! Hur som helst var det en väldigt trevlig kväll igår. Vi fick god paj med sallad till. Var trevliga människor där. Fick träffa min andra bror också som var där som jag inte sett på jätte länge. Det var skoj!

I morgon ska jag iväg på en spännande grej! Vad det är får ni veta senare. Har även fått en annan förfrågan om en cool grej här i veckan som jag känns riktigt cool. Det får ni också veta lite senare vad det är. Gaah nervös ja blir haha men det blir nog nice. Nu är jag mest nervös för i morgon.

Tänkte visa också hur jackan blev. Ska sick sacka mer på alla kanter så tror jag det blir grymt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar