måndag 12 november 2012

Henry Kole

Hey you guys! Vet nu var det skit länge sedan jag skrev något. Har ju varit i Malmö i helgen, skriver lite mer om det i ett inlägg senare. Idag har jag hunnit vara iväg och handla lite. Var tvungen, hade verkligen ingenting hemma. Fick ju skrapa ihop nått till både kvällsmat och frukost innan jag åkte och igår kom vi hem vid elva tiden på kvällen. Hittade i alla fall lite färdiga plättar som jag sitter och mumsar på nu. Annars ska jag ta tag i lite med a-kassan senare när mamma är hemma. Hon får hjälpa mig.

Hur har eran helg varit? Kom ni ihåg att det var fars dag igår? Katten är i alla fall glad att jag är hemma igen, men nu ska ja äta upp mina plättar och ställa in mjölken. Hörs lite senare!

Föresten! Ni har väl inte missat att Henry Kole har 40% rea på massa Jeffery Campbell!? Ni hittar dem HÄR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar