måndag 12 november 2012

Fredag

I fredags gick jag upp tidigt, för att vara mig haha. Gjorde mig redo och packade det sista. Tog bussen ner till stationen och där mötte jag upp mamma. Började må lite illa och var rädd att någon smittat mig. Försökte skaka av mig det och tog plats på tåget mot Malmö. Försökte mig på att läsa lite men mådde bara mer illa. Kunde inte somna heller för jag var för uppspelt. Vi bytte tåg i Norrköping. Fem timmar senare var vi framme. Storebror kom och hämtade oss på stationen. Vid den här tiden glömde jag bort att jag mådde illa och var bara glad att vara där.

Vi styrde kosan mot dagis för att hämta upp bus trollen. Vi smög in och överraskade dem. Fick en fin present som D gjort åt mig på dagis. En kotte som hon hade målat röd hehe. Väl hemma i det stora fina huset träffade jag min svägerska och det blev mer kramkalas. Gjorde oss lite hemmastadda och pratade lite snabbt innan jag och bror bestämde oss för att åka iväg och handla. Vi var ju sugna på lite kvällsmat. Var en super trevlig kväll med god mat och musik. När barnen somnat fortsatte vi vuxna lyssna på musik och käkade ost med kex.



Mina fina brorsdöttrar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar