lördag 3 november 2012

Redo

God kväll på er. Hur har dagen varit? Min har varit slapp haha! Sedan sist har jag hunnit sy om och grejat lite med en jacka. Färgat håret och gjort mig i ordning för kvällen. Jackan blev nice, inte lika töntig som innan haha. Sen håret där färga jag bara utväxten inget nytt hehe. Blev helt okej, lite gult blir det alltid i början när man färgar blondt. Ser inte ut som en kyckling i alla fall, tack och lov.

Nu ska jag snart iväg. Bror kommer och plockar upp mig och sen åker vi vidare till D. Där kommer vi förkaka lite och umgås innan vi tar oss vidare ner till en "60" års fest. Där bjuds det på mat och jag tror att det kommer bli en riktigt grym kväll. Haha försökte mig på en bild med camen men eftersom ja typ lever i en grotta eller nått och knappt har någon belysning blir det inte bättre än såhär. Hörs i morgon, puss!


2 kommentarer:

  1. Åh behöver också färga håret.

    Hoppas du får en kanonkväll! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja det är svårt att få ork till att göra det men man känner sig oftast väldigt nöjd när man väl har gjort det tycker jag.

      Tack detsamma! :)

      Radera