fredag 2 november 2012

I paketet?

Ja nu har ni fått fundera lite, vill ni veta vad som finnas i paketet? Det är ett stort lass med smink. Kände verkligen att jag behövde nytt och ville prova mineralsmink den här gången. Hittade en sida som heter Beautybay och där har dem bareMinerals för mycket lägre priser. Är dessutom fraktfritt. Det gillar vi! Varför jag fick två olika lådor var för att jag var tvungen att efterbeställa penslarna då jag glömde dem när jag klickade hem det andra haha. 

Så nu ska ja testa och se om mineralsmink är något för mig. Hoppas på att dem inte täpper till lika mycket så jag slipper mina utbrott. Fick höra att det va A och O att göra rent penslarna så jag köpte någon sån rengöring också. Första testrundan blir väl i morgon, känns lite spännande!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar