måndag 18 juni 2012

Tvätta bil

Idag vaknade jag hemma efter en lång sovmorgon! Vilket var sjukt skönt, kände nästan att jag var lite förkyld igår, men när jag vaknade i morse igen kändes det bra igen. Tog det lugnt hemma tills jag blev för hungrig. Gjorde mig i ordning och gick iväg till Coop och handlade lite mat. Sjukt svårt att komma på vad man ska köpa för mat när inte kylskåpet funkar bara.

När jag nästan hunnit äta upp min ost/skink- sallad när E ringde och sa att dem var på väg över för att hämta upp mig. Vi åkte och ställde upp bilen för att göra rent den lite. Dem dammsög inuti och torka rent allt vad det gick. Jag hjälpte till att tvätta utvändigt och den blev så tjusig så!

Fick jätte fina presenter av dem också som dem hade med sig hem från Bankok. Blev super glad! Haha tyvärr dog bilen lite när vi lyssnade på musik medan vi tvätta den så efteråt var vi tvungna att åka runt med den lite hehe. När vi lämnat av lite vinterdäck åkte vi hem till E och köpte kesella och frukt. Dem åt blåbär och hallon medan jag valde nektariner. Hur gott som helst! Så himla bra dag och jag hoppas jag hinner träffa dem lite mer igen innan dem ger sig av igen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar