lördag 23 juni 2012

Midsommar

Jag började min midsommarafton med att åka och jobba lite. Behövde dock bara jobba till klockan tre. Var själv hela dan och det kändes lite konstigt att både öppna och stänga på samma dag men det gick hur bra som helst. Lite hungrig blev jag ju där ett tag men det gick ju det med. Efter jobbet var D och S snälla och hämtade upp mig. Blev hem skjutsad så att jag kunde byta om lite och hämta tårtan. Dem åkte och handlade lite så länge och plockade sedan upp mig igen.

Väl hemma hos dem hade dem lite hushållsbestyr haha, men det gjorde inte så mycket. Jag fixade klart tårtan istället och satte mig sedan på balkongen med en cider. Njöt lite av solen och av att kunna sitta ute. En stund senare trillade även L in. Vi gjorde lite käk och det blev super gott! Drack massa vin och hade bara super trevligt hela kvällen. Bra midsommar! Saknade dock en blomkrans och lite kubbspel.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar